Hoef Niks Mag Alles - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Derwort - WaarBenJij.nu Hoef Niks Mag Alles - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Derwort - WaarBenJij.nu

Hoef Niks Mag Alles

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Ik heb volgens mij nog nooit zo'n enorme ik-hoef-niks-maar-mag-alles vakantiegevoel gehad. Stresskipje Han is toch echt veranderd in chillbabe H...

Zaterdag lekker gekookt met de buren Freek, Marieke en Ruud. Plan was goed stappen in Starz, maar werd knus magievella'en. Ik zal niet mededelen dat ik heb gewonnen want dat geloven jullie toch niet.

Zondag hebben we met een groep een bootje gehuurd en de tocht naar Braamspunt gemaakt. Dit moeten jullie wel geloven; ik heb dolfijnen gezien! Ik was zo onder de indruk dat ik zelfs geen foto's heb gemaakt. Na het dolfijnenspotten barsten de regen uit in vol tropenornaat. Zijn we gewend, geeft niks. Gaan we toch gewoon lekker op Braamspunt in de regen zwemmen. Strandwandeling ging ook goed in de regen. Beetje koud, maar helemaal leuk.

Vanavond afscheidsfeestje van Kim. We vieren het niet, maar geven het bij mij en iedereen neemt wat drinken of lekkers mee.

Mijn vertrek naar Drietabbetje bleef vorige week en dit weekend nogal vaag. Plan was zondag, toen maandag, toen woensdag en nu is het 'of donderdag en anders vrijdag' omdat de motor kapot is. Ach, ik laat het maar over me heen komen.

Ik geniet van Paramaribo.

Kus Han

  • 05 Juni 2006 - 21:10

    Jetje:

    Hee Han, Ik ben de eerste!! Leuk he meestal ben ik niet zo snel. Ik heb avonddienst en moet nu een opname halen geen zin en een beetje jammer. Ga ik dus nu maar doen! Succes en geniet ze. Dikke kus

  • 06 Juni 2006 - 09:25

    Queeny:

    Hey Chillbabe H,
    Ik weet nog een tijdje terug dat we samen gingen klaverjassen in Egypte! En toen hadden we vet gewonnen, van 2 jongens die het erg goed konden. Dus is geloof je wel. :-D
    Ik lees dat je van Paramaribo geniet, mooi zo meid dit is jouw vakantie, neem het er van!
    Lieve Han dikke kusssss

  • 06 Juni 2006 - 10:45

    Piet EnDea:

    Hoi Hanneke, ga even lekker rustig aan doen deze week, en misschien ga je dan toch eindelijk vrijdag naar het binnenland. Ja zo gaat dat daar, is wel even anders dan bij ons.Gister is Esther langs geweest en heeft zij voor ons heerlijk gekookt.Het weer wordt hier nu eindelijk wat beter en kan ik af en toe even naar buiten in de tuin, is eens even wat anders dan tussen vier muren, begint al aardig te vervelen en ik moet nog zolang.Maar ja geduld is een schone zaak zullen we maar denken.Nou Hanneke de groetjes van ons en succes, tot de volgende keer. Liefs, wij vinden jou een topper.Dea en Piet

  • 06 Juni 2006 - 10:47

    Piet EnDea:

    Hoi Hanneke, ga even lekker rustig aan doen deze week, en misschien ga je dan toch eindelijk vrijdag naar het binnenland. Ja zo gaat dat daar, is wel even anders dan bij ons.Gister is Esther langs geweest en heeft zij voor ons heerlijk gekookt.Het weer wordt hier nu eindelijk wat beter en kan ik af en toe even naar buiten in de tuin, is eens even wat anders dan tussen vier muren, begint al aardig te vervelen en ik moet nog zolang.Maar ja geduld is een schone zaak zullen we maar denken.Nou Hanneke de groetjes van ons en succes, tot de volgende keer. Liefs, wij vinden jou een topper.Dea en Piet

  • 06 Juni 2006 - 13:01

    Tien:

    Heej Han!
    Ik zie op de foto's dat je superbruin bent geworden! Lekker kleurtje :) Gaaf zeg dat je dolfijnen hebt gezien! Nou meid geniet lekker van je vakantie, heb je verdient!
    Kus,
    Tien

  • 06 Juni 2006 - 13:21

    Joyce:

    He Han,
    Balen dat je nog steeds niet naar het binnenland kan. En ze kunnen daar je hulp nog wel zo goed gebruiken! Gelukkig geniet je lekker van je vakantie! Heerlijk! Ben wel jaloers dat je dolfijnen hebt gezien. Moet ik de volgende keer dat ik naar Suriname ga ook maar doen. Geniet nog maar even lekker! Kus Joyce

  • 07 Juni 2006 - 11:50

    Joke:

    He lieverd, gisteren toch nog even gebeld met je. Naar het binnenland was je bericht.Het gaat gebeuren. Genieten, werken, indrukken achterlaten en beleven, van alles. Meid, hier ga je voor en je weet het toch: je kan het.
    Hou van je XXXXXXXXXXXXXXXX
    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hanneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 31499

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2009 - 24 Mei 2010

Zonder titel ga ik op reis

11 Januari 2006 - 09 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: