Drietabbetje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Derwort - WaarBenJij.nu Drietabbetje! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Derwort - WaarBenJij.nu

Drietabbetje!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Over pakweg 5 uurtjes vertrek ik naar Albina! Dit goede nieuws kreeg ik gistermiddag te horen.

De bedoeling was om vannacht naar Albina te rijden. Maar ivm veiligheid gaan we nu overdag rijden en slapen in Albina. Morgenochtend 5.00 vertrek ik met de boot naar Drietabbetje (de boot kan ik trouwens omschrijven als een korjaal, maar dan groter).

Heb mijn laatste voorbereiding binnenland gisteren afgerond. Met Hellen een muis doodgemaakt. Ons moordwapen? Hellen een simpel klein houten plankje en ik een bezem.

Ik ga nu de allerlaatste boodschappen halen en mijn tas inpakken. Heb bij Hollandia puddingbroodjes gehaald voor straks bij de koffie met Willemijn.

Ik ga een dagboekje bijhouden en zal jullie over 4 weken een update geven!

Kus Han

  • 07 Juni 2006 - 13:56

    Marjolein:

    Hee Han!
    Geweldig meid! Ik ben superblij voor je!
    Ondanks dat het hard werken zal zijn en misschien niet altijd even leuk wil ik je veel plezier wensen!

    Top meid!

    Kus Lein, Jap en Kaja

  • 07 Juni 2006 - 16:09

    Jetje:

    Ga genieten en doe voorzichtig! Tot snel!
    Dikke kus

  • 07 Juni 2006 - 17:12

    Tien:

    Veeeeeeeeeel plezier!!!

  • 08 Juni 2006 - 13:54

    Monica:

    Hoi Han,
    Vanuit een wat warmer wordend Nederland (we schijnen hier zelfs nog zon te gaan zien en sub-tropische temperaturen!)ff weer een berichtje van moi.
    Wat geweldig te lezen dat er zoveel goede dingen voor je weggelegd waren en zijn in dat verre Suriname. Het is iedeRE keer weer een feest om te lezen. Mijn bewondering voor je is deze maanden alleen nog maar toegenomen. Ik verheug me nu al om alle verhalen van jezelf te horen. Misschien moeten we je de eerste weken maar als extra inplannen, al was het alleen maar om je de gelegenheid te geven te vertellen en te vertellen en te vertellen en ....

    Dit was zo'n beetje het laatste wat ik vandaag op afd. doe. Morgen nl 3 weken vakantie. Ik blijf iets dichterbij dan jij nl Drenthe. 1e keer zonder moeders, dus zal vreemd zijn. Verheug me wel buitensporig op vrije tijd zonder druk op de ketel.
    Ik wens je straks een goede reis en een veilige aankomst!!!
    Groeten van Monica

  • 09 Juni 2006 - 00:32

    Carmen:

    Hoi Han zet,m op het gaat je goed. geef je ogen en oren goeg de kost. het wordt een leezame periode voor jou dit wil ik graag samen mewt jou delen, zal aan je denken. wens jou gezegende vaard en tijd in drietabbetje.
    Veel Liefs Carmen

  • 11 Juni 2006 - 20:56

    Rogier:

    hee han
    als je dit leest ben ik waarschijnlijk weer lang en breed terug in Nederland, en heb ik het er ook lang en breed weer gehad! ik zit nu naast t vat. vanmorgen heeft Nederland voor t' eerst gespeeld. dat heb je in tri tabiki vast ook wel gezien. in elk geval nog een paar hele toffe dagen in Par'bo, en geniet van de anders zo vanzelfsprekende luxe.
    tot ziens!
    hug, Rogier

  • 16 Juni 2006 - 22:16

    Anneke:

    Hier een berichtje van mij...
    Jemig, je zal het echt gaan missen daar!
    Lekker vakantie nu... heerlijk! Wel verdient, echt wel.
    Hier gaat ook alles goed... 5 april getrouwd. En over 3 dagen uitgerekend. Dus als jij er bent is de kleine eral als het goed is. Of ik moet een olifanten dracht hebben. Nou ja, als je kijkt hoe ik eruit zie zou je toch echt gaan twijfelen... hmm.
    Een stel stalpoten en een hangbuik.... hoort erbij zeggen ze!!
    Meid, fijn als je weer terug bent. Mijn hormonen zijn dan weer op orde en je kunt gewoon terug komen hoor... Niet bang zijn, ha ha ha!!!
    Ik zal je met rust laten. Ik beloof het je... Bij deze.
    Geniet er nog even van en tot snel...

    groetjes anneke

  • 21 Juni 2006 - 14:02

    Anneke:

    Wil je toch even laten weten dat de kleine is geboren.
    Een heuse echte meid en ze heet Nelleke!
    Vernoemd naar mijn moeder...
    Echt, ze is zo mooi. Een plaatje...

    dddoooeeegggg
    anneke

  • 26 Juni 2006 - 10:03

    Tjitske:

    Hi lieve Han,

    Als je dit leest, zit je Suri-tijd er alweer bijna op! Ik ben benieuwd naar je verhalen van de laatste weken!

    Enfin, als je na thuiskomst nog een gaatje ziet om, naast alle afspraken met mensen die je gemist hebt/hebben, een heleboel Suri-stagaires te meeten, dan moet je op 23 juli naar de reunie op het Kwakoe-festival komen!

    Lijkt me leuk je binnenkort weer eens te zien!

    Liefs,

    Tjitske

  • 05 Juli 2006 - 21:28

    Esther:

    Ben je er nou nog niet terug in de stad? Je moet bijna op het vliegtuig hoor! Johan is vrijdag dokter geworden en het zijn hier Suritemperaturen. Heb m'n panni aan. Dus niks omschakelen. De kust is veilig.
    Tot gauw. Dikke zoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Hanneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 31501

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2009 - 24 Mei 2010

Zonder titel ga ik op reis

11 Januari 2006 - 09 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: